Jij wil serven for glory?

We werken met jonge mensen die getriggerd worden door consultancy en die affiniteit hebben met IT hulp op eerste of tweede lijnsniveau.

Serve 4 Glory is een jong bedrijf
dat gebouwd is op de fundamenten van meer
dan 20 jaar ervaring in consultancy.

Wij investeren in menselijk kapitaal. Dit betekent dat wij onze mensen zo goed mogelijk voorbereiden op het werkveld en hen de juiste opleidingen bieden. Daarnaast steken we veel energie in het geven van feedback vanuit de omgeving. Op deze manier garanderen wij dat je medewerkers de onze blijven waarderen en vice versa.

Feedback is gebaseerd op duidelijke communicatie.
Naar onze mening is dit de enige manier om tot succesverhalen te komen.

Onze waarden

GEEN STRAMIENEN

Wij zetten ons in voor langdurige partnerschappen. Deze zijn gebaseerd op service, vertrouwen en continuïteit.
Wij vinden het daarom erg belangrijk dat onze mensen flexibel met hun tijd omgaan. Service is altijd topprioriteit, ook als dat buiten het 9-tot-5-uur is.

KWALITEIT

Om onze goede reputatie te behouden, houden wij ons aan bepaalde kwaliteitsnormen. Deze normen zorgen er ook voor dat de interne werknemerstevredenheid blijft overheersen.

#growbetter

RESPECT

Wij rekenen op mensen met een open geest en een welwillende houding. Daarnaast is het vanzelfsprekend dat wij kunnen rekenen op een hoffelijke communicatie van en naar onze medewerkers.

FLEXIBLITEIT

Technologie groeit elke dag. Zo ook onze mensen. Wij richten ons op mensen die in de lijn van je organisatie denken. Denk aan het niveau maar ook aan de schaalbaarheid van de oplossingen die wij voorstellen.

CONTINUE VERBETERING

Ons werk biedt je organisatie de mogelijkheid om eenvoudige en routinematige taken uit handen te geven, zodat je programmeurs en experts hun prioriteiten kunnen blijven stellen.

Bovendien is een op de cloud gebaseerde IT-servicedesk altijd klaar om op te schalen als de bedrijfsgroei of de IT-infrastructuur daarom vraagt.

Wij verwachten van onze medewerkers dat ze meedenken over mogelijke optimalisaties en dat ze terugkerende klachten tijdig melden.

Onze medewerkers kunnen altijd terugvallen op teamleden en management als ze niet direct op een passende oplossing of optimalisatie komen.

Spreken onze waarden je aan en wens je deel uit te maken van ons team?

Wij staan steeds open voor spontane sollicitaties.