Onze diensten

Wij bieden consultancy, Back Up services & Managed Services. Wat houdt dat in?

Consultancy

  • Technische en Applicatieve support
  • Voltijds : 38-40u in de week (eventueel ook weekends)
  • Vlaanderen en Brussel
  • Contract (on)bepaalde duur
  • Rechtstreekse leverancier – geen subcontractors
  • Binnen het uur staan onze medewerkers bij jou
  • Onze medewerkers verzorgen hun eigen vervoer
  • Technisch geschoolde profielen
  • Services mogelijk in Nederlands, Frans en Engels
24 7 24 7

Back up Services

  • We zijn je Back up systeem voor wanneer je interne servicedeskers
    afwezig zijn
  • Zo garanderen we dat je servicedesk altijd bemand is
  • Snelheid (minimum Service Level
    Agreement van 4u)
  • Snelle schakeling en hulpverlening
  • Troubleshooting
  • Korte duur opdrachten
  • Ideaal voor vervangingen
  • Afgebakende opdrachten

Managed services

  • Continuïteit
  • Opvolging
  • Service Level Agreement volgens vereiste parameters
  • Evaluatie
  • Services op maat van je vraag

Onze consultants zijn breed opgeleid. Wij streven ernaar je gehele organisatie vanuit één punt te bedienen.

Wij richten ons werk zo in dat je bedrijfsprocessen en service-infrastructuur up-to-date, werkbaar en beheersbaar blijven.

De voordelen ?

PROACTIEF

Ons werk biedt je organisatie de mogelijkheid om eenvoudige en routinematige taken uit handen te geven, zodat je programmeurs en experts hun prioriteiten kunnen blijven stellen.

Bovendien is een op de cloud gebaseerde IT-servicedesk altijd klaar om op te schalen als de bedrijfsgroei of de IT-infrastructuur daarom vraagt.

KOSTENBESPARING EN SCHAALBAARHEID

Ons werk levert veel feedback op.
Deze dient als waardevolle gebruikersinput wanneer je je IT-diensten evalueert. Zo weet je hoe je je bedrijfsprocessen kunt verbeteren of versnellen.

DICHTBIJ DE GEBRUIKERS

Omdat dezelfde partij verschillende vragen en verzoeken behandelt, verzamelt de servicedesk snel veel nuttige informatie. Deze kan vervolgens worden gebruikt om problemen te voorkomen door middel van proactief probleembeheer. Uiteindelijk resulteert dit in een betere algehele kwaliteit van de dienstverlening.