We begrijpen steevast dat het een krappe arbeidsmarkt kan zijn en dat jullie voor jullie projecten op zoek zijn naar goed geschoold personeel. Tevens begrijpen wij zeker dat risicospreiding in een snel draaiende wereld een must is. Een partner die daarom direct kan inschuiven om ziektes op te vangen of om plotse upscale te coveren is zeker geen ongemak. Om zo het succes van het project of de activiteit te garanderen. Daarom leiden wij onze consultants continue op, om mee te zijn met de nieuwste technologieën. Naast opleiden wordt er ook continu gecoacht op soft skills.
We verwachten van onze medewerkers dat ze enkele cruciale basiscertificaten behalen om, u als klant zo goed mogelijk ten dienste te staan.
Zo hebben we altijd goed matchende profielen in huis die u kunnen helpen in de volgende uitdaging.
- Technische en Applicatieve support
- Beheren van verschillende accounts, documentatie, troubleshooting op vlak van software, hardware en besturingssystemen.
- Continue bijscholing
- 1ste aanspreekpunt tussen gebruiker en ict organisatie, zowel gesproken als geschreven
- Diepere en bredere kennis
- Zorgen voor continuïteit
- Updates uitvoeren, deployment, monitoring, VIP support, bredere kijk op problemen
- Werkt zelfstandiger
- On site support
- Documentatie van troubleshooting
- Continue bijscholing
- Experts in wording
- Documentatie van de oplossing, 2nd line troubleshooting, startende 3rd line
- Powershell
- Continue bijscholing
- SCCM
- Azure AD
- Soft – en hardware skills
- Goede Enduser support
- Intune
- Allround support
- Allround experts met een passie voor hun vak
- Implementaties
- Migraties (cloud, VPN, …)
- Back-end troubleshooting
- Scripting
- Ondersteunen van architecten
- Uitgebreide technische kennis
- Continue bijscholing
- Meedenken naar best practices
- Testing in virtuele omgeving opzetten
- Zorgen voor een minimale downtime en redundancy
- Constante onderhouden en up-to-date server systemen
- Security minded
- Cloud/hybrid skilled
Onze consultants zijn breed opgeleid. Wij streven ernaar je gehele organisatie vanuit één punt te bedienen.
Wij richten ons werk zo in dat je bedrijfsprocessen en service-infrastructuur up-to-date, werkbaar en beheersbaar blijven.
De voordelen ?
PROACTIEF
Ons werk biedt je organisatie de mogelijkheid om eenvoudige en routinematige taken uit handen te geven, zodat je programmeurs en experts hun prioriteiten kunnen blijven stellen.
Bovendien is een op de cloud gebaseerde IT-servicedesk altijd klaar om op te schalen als de bedrijfsgroei of de IT-infrastructuur daarom vraagt.
KOSTENBESPARING EN SCHAALBAARHEID
Ons werk levert veel feedback op.
Deze dient als waardevolle gebruikersinput wanneer je je IT-diensten evalueert. Zo weet je hoe je je bedrijfsprocessen kunt verbeteren of versnellen.
DICHTBIJ DE GEBRUIKERS
Omdat dezelfde partij verschillende vragen en verzoeken behandelt, verzamelt de servicedesk snel veel nuttige informatie. Deze kan vervolgens worden gebruikt om problemen te voorkomen door middel van proactief probleembeheer. Uiteindelijk resulteert dit in een betere algehele kwaliteit van de dienstverlening.