Wij bieden consultancy, Back Up services & Managed Services. Wat houdt dat in?

Onze consultants zijn breed opgeleid. Wij streven ernaar je gehele organisatie vanuit één punt te bedienen.
Wij richten ons werk zo in dat je bedrijfsprocessen en service-infrastructuur up-to-date, werkbaar en beheersbaar blijven.
De voordelen ?
PROACTIEF
Ons werk biedt je organisatie de mogelijkheid om eenvoudige en routinematige taken uit handen te geven, zodat je programmeurs en experts hun prioriteiten kunnen blijven stellen.
Bovendien is een op de cloud gebaseerde IT-servicedesk altijd klaar om op te schalen als de bedrijfsgroei of de IT-infrastructuur daarom vraagt.
KOSTENBESPARING EN SCHAALBAARHEID
Ons werk levert veel feedback op.
Deze dient als waardevolle gebruikersinput wanneer je je IT-diensten evalueert. Zo weet je hoe je je bedrijfsprocessen kunt verbeteren of versnellen.
DICHTBIJ DE GEBRUIKERS
Omdat dezelfde partij verschillende vragen en verzoeken behandelt, verzamelt de servicedesk snel veel nuttige informatie. Deze kan vervolgens worden gebruikt om problemen te voorkomen door middel van proactief probleembeheer. Uiteindelijk resulteert dit in een betere algehele kwaliteit van de dienstverlening.