Wim Vervalle versterkt Serve 4 Glory

Antwerpen – Consultancybedrijf Serve 4 Glory stelt per 1 september Wim Vervalle aan als managing partner binnen het infrastructuur domein.

Wim Vervalle is, in zijn nieuwe rol, eindverantwoordelijk voor alle sales en ontwikkelingsactiviteiten van het snelgroeiende Serve 4 Glory. De mix van zijn expertise, ervaring en result driven focus zijn de ideale ingrediënten die voor de verdere groei van het bedrijf zullen zorgen.

Serve 4 Glory, opgestart in 2020 als dochter van Bonanza group, is gespecialiseerd in service desk activiteiten. Het Antwerpse bedrijf is op een relatief kort periode sterk gegroeid : het heeft op anderhalf jaar tijd meer dan 30 eigen medewerkers actief binnen diverse sectoren. De ervaring van Wim Vervalle zal de next step worden in de verdere groei en ontwikkeling van Serve 4 Glory.

Achtergrond in ondernemen en consultancy
Wim Vervalle heeft meer dan 25 jaar detacheringservaring in de IT-sector. Hij startte zijn carrière als IT-consultant en staat nog steeds dicht bij zijn medewerkers. Wim was de medeoprichter en -eigenaar van het Antwerpse IT-bedrijf Next-ICT dat in 2015 overgenomen werd door de Kortrijkse groep House of Talents. Ze doopten Next-ICT om tot ICT Talents waar Wim tot midden 2019 verantwoordelijk bleef voor de dagdagelijkse leiding. De laatste jaren focuste Wim zich op de ontwikkeling van cloud services binnen de Oeco groep.

Focus op persoonlijke ontwikkeling en innovatie
Wim Vervalle over zijn stap: “De hoogwaardige service en het huidige team vormen een uitstekende basis. Met de juiste innovaties wil ik, samen met het team, Serve 4 Glory nog sterker op de kaart zetten. Daarbij is ‘people first’ voor mij van cruciaal belang; medewerkers krijgen de ruimte en kansen voor persoonlijke groei en innovatie. Door de Covid-19-pandemie heeft thuiswerk een reuzesprong vooruit gemaakt, wat leidt naar andere problemen en vooral nieuwe, mooie uitdagingen. Deze verandering gaat hand in hand met een versnelde penetratie van de verschillende cloud-omgevingen, wat een boeiende en leerrijke materie is voor onze consultants en waarin we ons kwalititatief zullen onderscheiden. Het doel is om met onze dienstverlenging nog meer toegevoegde waarde te geven voor onze klanten. Dat zal uiteindelijk resulteren in hogere klanttevredenheid en groei.”

Seth Paredis, nieuwe collega en tevens partner bij Serve 4 Glory : “Wij zijn trots dat Wim Serve 4 Glory mee gaat leiden. De fundamenten zijn nu gelegd en de honger naar groei en kennis bij de medewerkers is ook op een gezonde manier aanwezig. Met Wim aan boord is er ruimte om aan die wensen te voldoen, zodoende iedereen er beter kan van worden. De keuze viel op Wim vanwege zijn ruime ervaring in de sector, alsook zijn succesvolle ondernemersgeest en zijn ervaring binnen de cloud-services. Dat maakt hem de ideale kandidaat om de IT-diensten van Serve 4 Glory naar een nog hoger niveau te tillen.”

Menu